Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

ΚΑΝΟΝΕΣ / GAMEPLAY

ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ TACTICAL SCENARIO GAME

Πρόκειται για παιχνίδι  Real Time Strategy Scenario Game. Αυτός ο τύπος παιχνιδιού καταργεί τις τυποποιημένες αποστολές και επιτρέπει τις ομάδες να «γράψουν» ουσιαστικά τις δικές τους αποστολές ώστε να ολοκληρώσουν με μεγαλύτερη επιτυχία τον ή τους αντικειμενικούς σκοπούς του παιχνιδιού.

  1. Στο παιχνίδι μπορούν να συμμετέχουν παίκτες με εξοπλισμό tactical (replicas, κτλ) και στρατιωτικού τύπου εμφάνιση, όπως αυτά περιγράφονται στον Κανονισμό του Conflcit (κεφάλαια 9 και 10 - http://conflictmilsim.blogspot.gr/2011/09/2011-12.html#more)
  2. Εν συντομία χρειάζεται: Tactical marker (το ελάχιστα "γυμνό" είναι out of the box Tippmann 98/A5/X7/Phenom και BT 4) | remote (σπυράλ) | στρατιωτική στολή | άρβυλα (ή ορειβατικά μποτάκια - ιδιαίτερο θέμα ασφάλειας) | γιλέκο
  3. Φόρτος paintball σε παίκτη Assault: 400 paintballs
  4. Φόρτος paintball σε παίκτη Machinegunner: 1000 paintballs
  5. Το παιχνίδι βασίζεται την δημιουργία δύο (ή άλλες φορές τριών) μεγάλων σχηματισμών
  6. Επικεφαλής του κάθε σχηματισμού είναι ο "Αρχηγός" ο οποίος θα διοικεί και ο οποίος θα είναι ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στην ομάδα και στην Διοργάνωση, θα ορίζει τον ρόλο των ομάδων και θα δίνει τις αποστολές.
  7. Ο "Αρχηγός" σε κάθε παιχνίδι θα επιλέγεται από την Διοργάνωση. Για Αρχηγοί δύναται να δηλώνουν ενδιαφέρον όλοι οι παίκτες από οργανωμένες ομάδες. Οι Αρχηγοί οφείλουν να παρευρίσκονται στο briefing που θα πραγματοποιείται από την Διοργάνωση σε προκαθορισμένη ημέρα πριν το παιχνίδι.
  8. Η μονάδα του κάθε σχηματισμού είναι η "ομάδα" η οποία αποτελείται  από 6 παίκτες με συγκεκριμένους ρόλους. Η ομάδα αυτή μπορεί να σπάσει και σε μικρότερες υποομάδες ή στοιχεία ή και να κινηθούν μεμονωμένοι παίκτες:  1) Squad Leader (φόρτος/εξοπλισμός Assault). 2) Machine Gunner (φόρτος/εξοπλισμός Machine Gunner). 3) Medic (φόρτος/εξοπλισμός Assault + ειδικοί κανόνες Medic). 4) Engineer/Tech (φόρτος/εξοπλισμός Assault + ειδικοί κανόνες Engineer). 5) Assault (φόρτος/εξοπλισμός Assault). 6) Assault (φόρτος/εξοπλισμός Assault) 
  9. Τα παιχνίδια τύπου "Tactical Scenario Game" έχουν να κάνουν με ολοκλήρωση αποστολών και αντικειμενικών σκοπών
  10. Σε κάθε παιχνίδι θα υπάρχουν συνήθως οι βάσεις όσες και οι παρατάξεις που αγωνίζονται. 
  11. Οι βάσεις ανάλογα το σενάριο του κάθε παιχνιδιού θα έχουν ή θα απαιτούν την δημιουργία, "νοσοκομείων". 
  12. Οι βάσεις ή άλλα σημεία ενδιαφέροντος δεν θα είναι απαραίτητα γνωστά στους παίκτες στα πλαίσια του Real Action Strategy στησίματος παιχνιδιού.
  13. Διαδικασία Respawn (Medic Rules). Κάθε παίκτης που θα χτυπηθεί από μπίλια που σκάσει τοποθετεί το χέρι πάνω στο κεφάλι και παραμένει καθιστός στο σημείο που χτυπήθηκε αναμένοντας τον Medic. Έχει δε το δικαίωμα να φωνάζει τον Medic, άλλα μόνο αυτό και όχι να επικοινωνεί με άλλους συμπαίκτες και να τους δίνει πληροφορίες
  14. Ο Medic αφού ακουμπήσει (tag) τον χτυπημένο παίκτη, τον οδηγεί στο νοσοκομείο ή στο προκεχωρημένο νοσοκομείο όπου αφού σημειωθεί από τον διαιτητή, ξαναμπαίνει άμεσα στο παιχνίδι και κινήται σε όποιο χώρο θέλει.
  15. Ο Medic μπορεί να μαζέψει όσους dead συμπαίκτες του θέλει, και να τους οδηγήσει ομαδικά στο νοσοκομείο.
  16. Εάν στην διάρκεια της κίνησης χτυπηθεί ο Medic, παύει να έχει το δικαίωμα να διασώσει παίκτες, και απλά οδηγεί όλους όσους έχει ήδη διασώσει στο νοσοκομείο όπου ξαναμπαίνει και ο ίδιος στο παιχνίδι
  17. Νοσοκομείο: ανάλογα με το σενάριο του παιχνιδιού, θα υπάρχει νοσοκομείο εντός της βάσης, όπου σε αυτό θα πάνε άμεσα μόνοι τους όσοι παίκτες χτυπηθούν και βρίσκονται εντός της βάσης (κυρίως είναι για τους αμυνόμενους)
  18. Προκεχωρημένο Νοσοκομείο: Κυρίως ενεργοποιείται από medic επιτιθέμενης ομάδας, όπου σε συνεργασία με διαιτητή, ορίζεται κάποιο σημείο σε απόσταση τουλάχιστον 200 μέτρα από την βάση, όπου οι Medic μπορούν να μεταφέρουν εκεί τους dead παίκτες αντί πίσω στην βάση

    ΕΙΔΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ "MADE IN HELL"
    •  Η ιστορία του παιχνιδιού είναι μόνο η αρχή. Το κυρίως μέρος του παιχνιδιού θα παιχθεί σε σενάριο και αποστολές που ΔΕΝ θα είναι γνωστές στους παίκτες.
    • Το μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού θα διαμορφωθεί από τις αποφάσεις των αρχηγών και των ομάδων.
    • Οι παίκτες θα πρέπει μέσα στο παιχνίδι να μαζέψουν υλικά, να στήσουν βάσεις, να αποκαταστήσουν ασύρματη επαφή με διοίκηση, να λάβουν μέρος σε πλειστηριασμό, να ασφαλίσουν περιοχές, να κάνουν extraction με υλικά, κτλ 
    • Οι παίκτες ξεκινάνε με όλο τον προβλεπόμενο από την θέση τους φόρτο σε paintballs
    • 4 Medic ανά ομάδα (με περιβραχιόνιο)
    • 4 Tech ανά ομάδα (με περιβραχιόνιο)
    • Οι βάσεις των ομάδων είναι κινητές
    • Αποτελούνται από έναν διαιτητή με μια σημαία και ταινία σήμανσης
    • Οι βάσεις τοποθετούνται όπου επιλέξει ο κάθε αρχηγός, όσες φορές θελήσει να αλλάξει
    • Οι βάσεις είναι τα ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ των ομάδων στα οποία οι MEDIC πρέπει να επιστρέφουν με τους DEAD παίκτες για άμεσο Respawn
    • Υλικά αξίας (του παιχνιδιού και όχι πραγματικά όπως εξοπλισμός, paintballs κτλ)  τα οποία θα έχουν αποθηκευτεί στις βάσεις, μπορούν να απαλλοτριωθούν από τους αντιπάλους
    • Οι βάσεις μπορούν να καταληφθούν από αντίπαλο. Σε αυτή την περίπτωση η αντίπαλη ομάδα μπορεί να πάρει όλα τα υλικά που είναι μαζεμένα εκεί . Μετά υποχρεούται να αποχωρήσει.
    • Σε περίπτωση που η βάση δέχεται άμεση επίθεση, δεν είναι δυνατή η λειτουργία της ως Νοσοκομείο (Respawn). Οι Dead παίκτες θα απομακρύνονται από τον Διαιτητή  μέχρις ότου να πραγματοποιηθεί η κατάληψη της βάσης. Μετά η βάση επιστρέφει και τοποθετείται στην αρχική της θέση.
    • Υλικά αξίας: Στο παιχνίδι οι δύο ομάδες που θέλουν να αποκτήσουν τον Ιό, θα πρέπει να μαζέψουν υλικά αξίας ώστε να μπορέσουν να κερδίσουν στον πλειστηριασμό. Αυτά θα βρίσκονται σε σημεία που θα σημειώνονται στους χάρτες στους οποίους θα παραλάβουν από την διοργάνωση. Τέτοια είναι: Ομόλογα, πολύτιμα πετρώματα, φιάλες ουρανίου, σωλήνες ισοτόπων, κτλ. Η αξία του κάθε υλικού θα αναγράφεται πάνω του.



    ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ

    Ο ανεφοδιασμός σε αέρα και paintballs θα γίνεται στο το Players Area. Η παροχή αέρα θα λειτουργεί για 15 λεπτά στους παρακάτω χρόνους:
    1215 έως 1230
    1300 έως 1315
    1345 έως 1400
    1430 έως 1445

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου